«ДРУЖБА-ВМ»

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО

  • Збільшення розміру шрифта
  • Звичайний розмір шрифта
  • Зменшити розмір шрифта

Звіт незалежного аудитора за 2018 рік

e-mail Друк PDF

ЗВІТ НЕЗАЛЕЖНОГО АУДИТОРА
з надання впевненості щодо Звіту про корпоративне управління
ПУБЛІЧНОГО АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "ДРУЖБА-ВМ"
 (код ЄДРПОУ 00414262)  за 2018 рік

Адресат:
- Акціонерам  ПАТ "Дружба-ВМ";
- Управлінському персоналу  ПАТ "Дружба-ВМ";
 - Національній комісії з цінних паперів та фондового ринку України

Ми виконали завдання з надання впевненості щодо перевірки окремої  інформації про корпоративне управління, яка міститься в річному Звіті керівництва ПАТ "Дружба-ВМ" (надалі - "Товариство") за 2018 рік, та включається до річного Звіту емітента за 2018 рік.

1. Інформація, яку, відповідно до вимог статті 401ЗУ "Про цінні папери та фондовий  ринок", повинен перевірити аудитор, а не висловити думку щодо неї, включає:
1.1.  Інформацію про практику корпоративного управління;
1.2. Інформацію про проведені загальні збори акціонерів (учасників) та загальний опис прийнятих на зборах рішень;
1.3. Персональний склад наглядової ради та колегіального виконавчого органу (за наявності), інформацію про проведені засідання та загальний опис прийнятих на них рішень.
2. Інформація, стосовно якої аудитор, відповідно до  статті 401ЗУ "Про цінні папери та фондовий ринок", повинен висловити думку, та яка є предметом нашого завдання:
2.1. Опис основних характеристик систем внутрішнього контролю і управління ризиками емітента;
2.2. Перелік осіб, які прямо або опосередковано є власниками значного пакета акцій емітента;
2.3. Інформацію про будь-які обмеження прав участі та голосування акціонерів(учасників) на загальних зборах емітента;
2.4. Порядок призначення та звільнення посадових осіб емітента;
2.5. Повноваження посадових осіб емітента.
  Нашими цілями є:
- перевірити інформацію, яка зазначена у пункті  1 нашого Звіту;
- отримати обмежену впевненість стосовно того, чи не привернули нашої уваги, на основі виконаних процедур, суттєві  питання, які б змусили нас вважати, що інформація, яка зазначена в п.2 нашого Звіту та є предметом нашого завдання, не відповідає вимогам  законодавчих та нормативних актів, які виставляються до подання та розкриття такої інформації;
- надати висновок стосовно оцінки предмета завдання в письмовому Звіті, що містить висновок з наданням обмеженої впевненості та описує підстави для такого висновку. 

Критерії, за допомогою яких оцінено предмет перевірки.
1.  Закон України "Про цінні папери та фондовий ринок" від 23.02.2006 р. № 3480-IV (зі змінами);
2. Положення НКЦПФР  про розкриття  інформації емітентами цінних паперів № 854 від 04.12.2018 р.(зі змінами та доповненнями).
           
             Відповідальність управлінського персоналу.
            Управлінський персонал ПАТ "Дружба-ВМ" несе відповідальність за підготовку та подання такої інформації відповідно до вимог  Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок".

            Відповідальність аудитора.
            Нашою відповідальністю є надання висновку щодо предмету завдання на основі результатів, отриманих у процесі виконання завдання.
          Ми виконали наше завдання з надання впевненості  відповідно з вимогами положень Міжнародного стандарту завдань з надання впевненості 3000 "Завдання з надання впевненості, що не є аудитами чи оглядами історичної фінансової інформації".
           Наша фірма дотримується вимог Міжнародного стандарту контролю якості 1 та відповідно впровадила комплексну систему контролю якості, включаючи задокументовану політику та процедури щодо дотримання етичних вимог, професійних стандартів і застосовних вимог законодавчих та нормативних актів.
           Ми дотримались вимог незалежності та інших вимог, викладених у Кодексі етики професійних бухгалтерів, затвердженому Радою з Міжнародних стандартів етики для бухгалтерів, який ґрунтується на фундаментальних принципах чесності, об'єктивності, професійної компетентності та належної ретельності, конфіденційності та професійної поведінки.
             Законодавчі та нормативні акти, які регулюють подання та розкриття  інформації, яка є предметом нашого завдання, окрім двох критеріїв, яким вона повинна відповідати, а саме: перелік інформації та обов'язок її включення до відповідного Звіту, не містять  чіткого переліку критеріїв оцінки такої інформації. Тому, ми виконали процедури, які відрізняються за характером і часом та є меншими за обсягом, порівняно з процедурами, необхідними  при виконанні  завдання з надання обґрунтованої впевненості. Рівень впевненості, отриманий у завданні з надання обмеженої впевненості, є значно меншим порівняно з тим рівнем, який було б отримано у разі виконання завдання з надання обґрунтованої впевненості.
  
             Інформація, яка зазначена в пункті 1 нашого Звіту.
            Управлінський персонал Товариства несе відповідальність за таку інформацію. Ми отримали та ознайомилися з інформацією зазначеною в пункті 1 нашого Звіту, яка міститься у Звіті керівництва та не виявили будь-яких фактів, які б необхідно було включити до нашого Звіту. Наша думка не поширюється на цю інформацію та ми не робимо висновок з будь-яким рівнем впевненості щодо неї.
  Інформація, яка зазначена в пункті 2 нашого Звіту та є предметом нашого завдання.
            Оскільки, законодавчі та нормативні акти, окрім критеріїв: перелік інформації та обов'язок її включення до відповідного Звіту, не виставляють критеріїв до її оцінки, ми, з урахуванням нашого професійного судження, розширили перелік критеріїв оцінки такої інформації, які відповідають обставинам та мають такі характеристики: доречність, нейтральність, зрозумілість.  Наші процедури, були виконані з метою отримання аудиторських доказів стосовно включення  інформації, яка зазначена в пункті 2 нашого Звіту, до Звіту керівництва, зокрема, до Звіту про корпоративне управління та її відповідності встановленим нами критеріїв. Ми вважаємо, що отримані нами докази дають підстави для висловлення нашої думки.
Висновок. Результати виконання процедур з метою висловлення думки щодо стану корпоративного управління дають підстави сформулювати судження про відповідність системи корпоративного управління в ПАТ "Дружба-ВМ" вимогам Закону України "Про акціонерні товариства" та Статуту. В ході виконання аудиту нами не виявлені випадки нерозкриття або підозри недотримання вимог законодавчих та нормативних актів щодо розкриття у Звіті про корпоративне управління інформації стосовно внутрішнього контролю, переліку осіб, які прямо або опосередковано є власниками значного пакета акцій емітента, інформації про будь-які обмеження прав участі та голосування акціонерів (учасників) на загальних зборах емітента, порядку призначення та звільнення посадових осіб емітента а також повноваження посадових осіб емітента.
Директор ПАФ "Світлана-аудит"               Білик С.В.

Звiт про корпоративне управлiння
Публічного акціонерного товариства "Дружба - ВМ"
за 2018 рік
1) посилання на:
а) власний кодекс корпоративного управлiння, яким керується емiтент:
     Власний кодекс корпоративного управлiння на Товариствi вiдсутнiй. Товариство застосовує практику корпоративного управлiння у вiдповiдностi до чинного законодавства та Статуту Товариства .

б) кодекс корпоративного управлiння фондової бiржi, об'єднання юридичних осiб або iнший кодекс корпоративного управлiння, який емiтент добровiльно вирiшив застосовувати:
     Товариство не застосовує.
 
в) всю вiдповiдну iнформацiю про практику корпоративного управлiння, застосовувану понад визначенi законодавством вимоги:
     Практики корпоративного управлiння, застосовуваної понад визначеної законодавством вимоги немає.

 2) якщо емiтент вiдхиляється вiд положень кодексу корпоративного управлiння, зазначеного в пунктах "а" або "б" пункту 1 цiєї частини, -  пояснення із сторони емітента, вiд яких частин кодексу корпоративного управлiння такий емiтент вiдхиляється i причини таких вiдхилень. Якщо емiтент прийняв рiшення не застосовувати деякi положення кодексу корпоративного управлiння, зазначеного в пунктах "а" або "б" пункту 1 цiєї частини, він обгрунтовує причини таких дiй :
      Власний кодекс корпоративного управлiння на Товариствi вiдсутнiй.

 3) iнформацiю про проведені загальнi збори акцiонерiв (учасникiв)  та загальний опис прийнятих на зборах рішень:
      Вид загальних зборiв черговi. Дата проведення 21.04.2018 р. Кворум зборiв: 99.182316 відсотків від загальної кількості голосуючих акцій та 70.69874 відсотків від загальної кількості (5173987) розміщених акцій.
 Вiдповiдно до ст.41 Закону України "Про акцiонернi товариства", кворум для проведення зборiв було досягнуто, збори - правомочнi приймати рiшення з усiх питань порядку денного.
Перелiк питань порядку денного:
1.Обрання членів лічильної комісії загальних зборів акціонерів ПАТ "Дружба - ВМ" (далі - Товариство), прийняття рішення про припинення їх повноважень.
2. Затвердження порядку проведення та регламенту роботи загальних зборів акціонерів Товариства.
3. Звіт директора про результати фінансово-господарської діяльності Товариства за 2017 р.та перспективи діяльності на 2018 рік. Прийняття рішення за наслідками розгляду звіту директора Товариства.
4. Звіт Ревізійної комісії за 2017 р. Прийняття рішення за наслідками розгляду звіту та висновків Ревізійної комісії.
5. Звіт Наглядової ради за 2017 р. Прийняття рішення за наслідками розгляду звіту Наглядової ради.
6. Затвердження річного звіту та балансу  Товариства за 2017 р.
7. Перерозподіл прибутку від фінансово-господарської діяльності за 2017 р. Про порядок планового розподілу прибутків за 2018 рік. Про порядок виплати дивідендів за результатами роботи в 2017 р.
8. Внесення змін до Статуту Товариства шляхом викладення його у новій редакції з метою приведення діяльності Товариства у відповідність до вимог Закону України "Про акціонерні товариства" та обрання уповноваженої особи на підписання нової редакції Статуту.
9. Внесення змін до внутрішніх Положень Товариства шляхом викладення їх у новій редакції.
10.Прийняття рішення про припинення повноважень голови та членів Наглядової ради.
11.Обрання членів Наглядової ради Товариства.
12.Затвердження умов цивільно-правових договорів, що укладатимуться з членами Наглядової ради, обрання особи, яка уповноважується на підписання договорів (контрактів) з головою та членами Наглядової ради.
13.Про порядок списання основних засобів Товариства.
14. Прийняття рішення про   попереднє надання згоди  на вчинення значних правочинів, які можуть вчинятися Товариством протягом не більш як  одного року з дати прийняття такого рішення, із зазначенням характеру правочинів та їх граничної сукупної вартості. 
     Згiдно рiшення Наглядової ради Товариства скликанi загальнi збори Товариства та затверджено порядок денний. Осiб (особи), що подавали пропозицiї до перелiку питань порядку денного вiдсутнi. Змiн та доповнень до порядку денного не вiдбувалося.                   Результати розгляду питань порядку денного: по всiм питанням порядку денного були прийняттi вiдповiднi рiшення (згiдно проектiв рiшень), а саме: по питаннях порядку денного №№ 1-14 було прийняте рiшення "ЗА".

4) персональний склад наглядової ради та колегіального виконавчого органу емiтента, їхніх комітетів, інформацію про проведені засідання та загальний опис прийнятих на них рішень:
     Персональний склад наглядової ради,  що здійснює захист прав акціонерів Товариства, і в межах компетенції, визначеної чинним законодавством та Статутом, здійснює управління товариством, а також контролює та регулює діяльність правління  Товариства: Хворостовський Ігор Валерійович - Голова наглядової ради, Собко Олена Миколаївна та Купренюк Тетяна Леонідівна - члени наглядової ради, Собко Петро Олександрович - члени наглядової ради, Шевчук  Наталія  Олександрівна - члени наглядової ради.
     Комiтети в складi наглядової ради (за наявностi) - Комiтети вiдсутнi
     У разi проведення оцiнки роботи комiтетiв зазначається iнформацiя щодо їх компетентностi та ефективностi, а також iнформацiя щодо кiлькостi засiдань та яких саме комiтетiв наглядової ради:
     У  2018  році  Наглядова  рада проводила наступні заходи:
               - визначення основних напрямків діяльності Товариства, затвердження його планів та звітів про їх виконання;
             -  аналіз дій щодо управління Товариством, виконання встановлених планів та основних напрямків діяльності Товариства;
            - підготовка порядку денного загальних  зборів, прийняття рішення про дату  їх                проведення та про включення пропозицій до порядку денного;
            - обрання аудитора Товариства та визначення умов  договору, що укладатиметься з ним;
                 - визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення загальних зборів та мають право на участь у загальних зборах відповідно до чинного законодавства України;
            - визначення  дати  складання  переліку  акціонерів, які мають право на участь у загальних зборах  акціонерів  Товариства  для  їх  реєстрації  в  день проведення  зборів;
                - визначення  дати  складання  переліку  акціонерів, які мають право на участь у загальних зборах  акціонерів  Товариства  для  їх  реєстрації  в  день проведення  зборів;
                 - призначення Голови, секретаря, робочої президії, реєстраційної комісії  загальних зборів акціонерів;
            - визначення  умов та прийняття рішення про укладання  договорів  щодо  інформаційно - організаційної  підготовки  та  проведення  загальних  зборів  акціонерів;
           - затвердження  тексту  інформаційного повідомлення акціонерів про скликання  загальних зборів акціонерів;
            - затвердження проектів рішень з питань порядку денного загальних зборів акціонерів;
            - прийняття  рішення  про  порядок  ознайомлення  акціонерів  з  документами, пов'язаними  з  порядком  денним загальних зборів;
           - визначення особи, яка буде відповідальна  за  порядок  ознайомлення  акціонерів  з  документами,  пов'язаними з порядком денним загальних  зборів;
          - затвердження процедури голосування та підрахунку голосів на загальних зборах акціонерів Товариства. Затвердження зразка (форми  і  тексту) бюлетеня для голосування на загальних зборах акціонерів Товариства;
              - визначення особи, яка має засвідчити достовірність виготовлених бюлетенів для голосування  на загальних зборах акціонерів;
             - прийняття рішення про здійснення перевірки  фінансово-господарської  діяльності  Товариства Ревізійною  комісією в порядку підготовки до загальних зборів акціонерів;
            - розгляд звітів та висновків, матеріалів перевірок та внутрішніх перевірок, що проводяться Правлінням та Ревізійною комісією Товариства;
          - заслуховування звітів Правління Товариства, посадових осіб Товариства з окремих питань його діяльності;
          - здійснювались інші дії щодо контролю за діяльністю Правління Товариства та  приймались інші рішення, відповідно до Статуту Товариства та чинного законодавства України.

         Протягом звiтного року вiдбулось 3 засiдання Наглядової ради:
12 березня 2018 р.   з порядком денним:  
1. Про скликання річних загальних зборів акціонерів ПАТ "Дружба - ВМ".
2. Затвердження проекту рішень щодо кожного з питань, включених до проекту порядку денного річних загальних зборів акціонерів.
3. Затвердження фінансової звітності товариства за 2017 рік.
4. Про затвердження аудитора товариства.

Прийняті рішення:
1.            Затвердити проведення загальних зборів акціонерів ПАТ  "Дружба - ВМ" 21 квітня 2018 року з запропонованим  з переліком питань, включених до  проекту порядку денного.

2.            Встановити дату обліку переліку акціонерів, які мають право на участь у загальних зборах, 17 квітня 2018 року.

3.            Перелік акціонерів, які будуть повідомлені про проведення цих загальних зборів, скласти станом на 12 березня 2018 року.

4.            Призначити головного бухгалтера Міськову Марію Олександрівну особою, відповідальною за порядок ознайомлення акціонерів з документами, необхідними для прийняття рішень з питань порядку денного та проектами рішень з питань порядку денного.
Проекти рішень щодо кожного з питань, включених до проекту порядку денного річних загальних зборів акціонерів:
1. Обрання членів лічильної комісії загальних зборів акціонерів ПАТ "Дружба - ВМ" (далі - Товариство), прийняття рішення про припинення їх повноважень. 
Проект рішення: 1) Обрати лічильну комісію в складі  3 осіб: Ященко Віра Павлівна - голова лічильної комісії; Богач Петро Павлович - член лічильної комісії; Бойко Оксана Володимирівна - член лічильної комісії. 2) Припинити повноваження обраної лічильної комісії річних загальних зборів акціонерів ПАТ "Дружба-ВМ", що скликані на 21.04.2018 р., з моменту завершення таких річних загальних зборів акціонерів ПАТ "Дружба-ВМ".
2.Затвердження порядку проведення та регламенту роботи загальних зборів акціонерів Товариства.  
Проект рішення: Голосування на загальних зборах акціонерів з усіх питань порядку денного проводити з використанням бюлетенів для голосування. Затвердити наступний регламент проведення річних загальних зборів акціонерів:  час для доповіді до 10 хвилин; час для виступу до 3 хвилин; час для відповідей на питання встановити - не більше 10 хвилин; загальні збори провести без перерви.
3.Звіт директора про результати фінансово-господарської діяльності Товариства за 2017 р. та перспективи діяльності на 2018 рік. Прийняття рішення за наслідками розгляду звіту директора Товариства.  Проект рішення: 1) Роботу директора Товариства  в 2017 році визнати задовільною та такою, що відповідає  меті та напрямкам діяльності Товариства і положенням його установчих документів. 2) Звіт директора Товариства про результати виробничо-господарської діяльності товариства в 2017 році затвердити.
4.Звіт Ревізійної комісії за 2017 р. Прийняття рішення за наслідками розгляду звіту та висновків Ревізійної комісії.
Проект рішення: 1) Роботу Ревізійної комісії Товариства в 2017 році визнати задовільною та такою, що відповідає  меті та напрямкам діяльності Товариства і положенням його установчих документів. 2) Звіт і висновки Ревізійної комісії Товариства про результати перевірки фінансово-господарської діяльності товариства в 2017 році затвердити.
5.Звіт Наглядової ради за 2017 р. Прийняття рішення за наслідками розгляду звіту Наглядової ради.
Проект рішення: 1) Роботу Наглядової ради Товариства в 2017 році визнати задовільною та такою, що відповідає  меті та напрямкам діяльності Товариства і положенням його установчих документів. 2) Звіт Наглядової ради Товариства за 2017 рік затвердити. 
6.Затвердження річного звіту та балансу  Товариства за 2017 р.
Проект рішення: Затвердити річний звіт, в тому числі баланс, ПАТ "Дружба-ВМ" за 2017 рік.
7.Перерозподіл прибутку від фінансово-господарської діяльності за 2017 р. Про порядок планового розподілу прибутків за 2018 рік. Про порядок виплати дивідендів за результатами роботи в 2017 р.
Проект рішення: 1) Затвердити чистий прибуток у розмірі 32321 тис.грн., отриманий ПАТ "Дружба-ВМ" у 2017 році. 2) Чистий прибуток у розмірі 32321 тис.грн., отриманий ПАТ "Дружба-ВМ", направити на розширення виробництва; 3) фонд виплати дивідендів не формувати, дивіденди не нараховувати і не виплачувати.
8.Внесення змін до Статуту Товариства шляхом викладення його у новій редакції з метою приведення діяльності Товариства у відповідність до вимог Закону України "Про акціонерні товариства" та обрання уповноваженої особи на підписання нової редакції Статуту.
Проект рішення: 1)Затвердити нову редакцію Статуту Публічного акціонерного товариства "Дружба-ВМ". 2)Визначити директора Товариства Хворостовського Валерія Миколайовича уповноваженою особою на підписання  нової редакції Статуту Публічного акціонерного товариства "Дружба-ВМ". 3)Доручити Міськовій Маріїї Олександрівні забезпечити відповідно до чинного законодавства України  державну реєстрацію нової редакції Статуту Публічного акціонерного товариства "Дружба-ВМ" з наданням згоди на передоручення повноважень, що надані їй цим рішенням (протоколом), будь-якій іншій особі на підставі довіреності, виданої в порядку, передбаченому чинним законодавством.
9.Внесення змін до внутрішніх Положень Товариства шляхом викладення їх у новій редакції. 
Проект рішення: 1) Внести зміни до внутрішніх Положень Товариства, а саме: "Положення про загальні збори акціонерів", "Положення про Наглядову раду", "Положення про виконавчий орган (директора)", "Положення про Ревізійну комісію" та викласти їх у новій редакції на підставі Закону України "Про  акціонерні товариства" та внесених змін до Статуту Товариства. 2) Затвердити внутрішні Положення Товариства у новій редакції. 3) Визначити Голову та секретаря річних загальних зборів уповноваженими особами на підписання внутрішніх Положень Товариства, викладених у новій редакції.
10.Прийняття рішення про припинення повноважень голови та членів Наглядової ради. Проект рішення: У зв'язку із закінченням строку дії припинити повноваження голови на членів Наглядової ради Товариства: Хворостовського Ігора Валерійовича - голови Наглядової ради, Собко Олени Миколаївни - члена Наглядової ради; Купренюк Тетяни Леонідівни - члена Наглядової ради, Собка Петра Олександровича - члена Наглядової ради;  Шевчук  Наталії  Олександрівни - члена Наглядової ради.    
                                                                                                                                                   11.Обрання членів Наглядової ради Товариства.
Проект рішення: Відповідно підпункту 5 пункту 3 статті 35 Закону України "Про акціонерні товариства" проект рішення за цим питанням не включається до повідомлення про проведення загальних зборів акціонерів ПАТ "Дружба-ВМ".    
12.Про затвердження умов цивільно-правових договорів, що укладатимуться з членами Наглядової ради, обрання особи, яка уповноважується на підписання договорів (контрактів) з головою та членами Наглядової ради.
Проект рішення: 1) Затвердити умови договорів, з членами Наглядової ради ПАТ "Дружба-ВМ"  в редакціях, що додаються до протоколу загальних зборів акціонерів. 2) Уповноважити підписати договори з членами Наглядової ради ПАТ "Дружба-ВМ" Директора Товариства Хворостовського Валерія Миколайовича.
13.Про порядок списання основних засобів Товариства.
Проект рішення: Списати непридатні для використання основні засоби.
14.Прийняття рішення про   попереднє надання згоди  на вчинення значних правочинів, які можуть вчинятися товариством протягом не більш як  одного року з дати прийняття такого рішення, із зазначенням характеру правочинів та їх граничної сукупної вартості.  
Проект рішення:  Попередньо надати згоду на вчинення  значних правочинів, які можуть вчинятися Товариством протягом не більше як одного року (з дати прийняття даного рішення Зборами від 21.04.2018 року), а саме: купівля основних засобів.  Гранична вартість правочинів не повинна перевищувати 10 млн. грн. Уповноважити директора товариства,  протягом одного року з дати прийняття даного рішення Зборами від 21.04.2018 року, визначати умови правочинів, приймати усі рішення щодо укладання та підписання вище зазначених значних  правочинів.
                      
Затвердити фінансову звітність ПАТ "Дружба-ВМ" за 2017 рік  і підготувати основні показники фінансово-господарської діяльності товариства на затвердження загальними зборами акціонерів 21.04.2018 року.
Затвердити   аудитором Товариства приватну аудиторську фірма "Світлана-аудит" (ЄДРПОУ 21326993).

10           квітня 2018 року з порядком денним:
1. Про затвердження форми і тексту бюлетеня для голосування на річних зборах акціонерів ПАТ "Дружба-ВМ" 21.04.2018 р.
2. Про призначення реєстраційної комісії на збори акціонерів 21.04.2018 р.
3. Про обрання голови та секретаря загальних зборів 21.04.2018 р.
4. Про призначення тимчасової лічильної комісії на збори акціонерів 21.04.2018 р.

Прийняте рішення :
1. Затвердити форму та тексти бюлетенів в тому числі бюлетенів для кумулятивного голосування,  на річних загальних зборах акціонерів 21.04.2018 року.

2. У відповідності до п.3 ст.40 та п.12 ст.52 закону України "Про акціонерні товариства" доручити виконання повноважень реєстраційної комісії у складі трьох осіб:
1)            Бойко О.В. - голова реєстраційної комісії
2)            Ященко В.П. - член реєстраційної комісії
3)            Богач П.П. - член реєстраційної комісії.

2.1. Зобов'язати директора товариства Хворостовського В.М. надати перелік акціонерів, які мають право на участь у загальних зборах акціонерів 21.04.2018 року на дату проведення зборів.

3. Призначити головою загальних зборів акціонерів 21.04.2018 року Байду Володимира Михайловича, секретарем зборів - Маркову Тетяну Андріївну.

5.            Призначити тимчасову лічильну комісію до моменту обрання на зборах акціонерів 21.04.2018 року лічильної комісії у складі трьох осіб: Ященко Віра Павлівна, Богач Петро Павлович, Бойко Оксана Володимирівна.

21 квітня 2018 року з порядком денним:
1.Про вибори Голови Наглядової ради ПАТ ""Дружба-ВМ".

Прийняте рішення:
Обрати Головою Наглядової ради ПАТ "Дружба-ВМ" Хворостовського Ігоря Валерійовича.


 5) опис основних характеристик систем внутрiшнього контролю i управлiння ризиками емiтента:
      Система внутрiшнього контролю Товариства включає в себе всi внутрiшнi правила, положення та процедури контролю, запровадженi керiвництвом пiдприємства для досягнення поставленої мети - забезпечення (в межах можливого) стабiльного i ефективного функцiонування пiдприємства, дотримання внутрiшньогосподарської полiтики, збереження та рацiональне використання активiв пiдприємства, запобiгання шахрайства, вчасне виявлення помилок, дотримання точностi i повноти бухгалтерських записiв, своєчасна пiдготовка достовiрної фiнансової iнформацiї. Нагляд за веденням бухгалтерського облiку та складанням фiнансової звiтностi Товариства здiйснює Ревiзiйна комiсiя. Фiнансова звiтнiсть Товариства складається у вiдповiдностi до Національних положень (стандартів) бухгалтерського обліку на пiдставi фактичних облiкових даних бухгалтерського облiку, з урахуванням необхiдних коригувань, для забезпечення її вiдповiдностi основним принципам та якiсним харектеристикам, якi виставляються застосовною концептуальною основою фiнансового звiтування.
     У звiтному роцi Ревiзiйна комiсiя провела перевiрку фiнансово-господарської дiяльностi Товариства за 2018 рiк. Висновок за результатами перевiрки: Фiнансова звiтнiсть Товариства за 2018 рiк складена у вiдповiдностi до Закону України "Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi" iз змiнами та доповненнями на пiдставi фактичних облiкових даних і дає правдиве і неупереджене вiдображення фiнансового стану Товариства станом на 31.12.2018 року.
    Окреме Положення про "Системи внутрiшнього контролю i управлiння ризиками емiтента", яке б узагалюнювало в собi всi заходи контролю, якi здiйснюються в процесi господарської дiяльностi та пiдходи управлiнського персоналу до управлiння ризиками на Товариствi вiдсутнє.
     Товариство проводить аналiз строкiв виникнення активiв i погашення зобов'язань i планує свою лiквiднiсть у залежностi вiд очiкуваних строкiв погашення вiдповiдних фiнансових iнструментiв. Вiдповiдно до планiв Товариства, його потреби в обiгових коштах задовольняються за рахунок надходження грошових коштiв вiд операцiйної дiяльностi. Товариство не залучає кредитнi ресурси. Надходжень вiд операцiйної дiяльностi достатньо для своєчасного погашення зобов'язань. Товариство переважно розмiщує свої грошовi кошти та їх еквiваленти у великих банках з надiйною репутацiєю, якi знаходяться в Українi. Керiвництво здiйснює постiйний монiторинг фiнансового стану установ, де розмiщенi грошовi кошти та їх еквiваленти. Кредитний ризик пов'язаний з невиконанням банками своїх зобов'язань та обмежується сумою грошових коштiв та їх еквiвалентiв. Товариство, в основному, здiйснює операцiї тiльки з перевiреними i кредитоспроможними клiєнтами на внутрiшньому ринку. Окрiм того, керiвництво проводить додаткову процедуру монiторингу фiнансової iнформацiї про клiєнтiв на щоквартальнiй основi. Iншi ризики вiдстежуються i аналiзуються у кожному конкретному випадку.
     Управлiння капiталом - Полiтика управлiння капiталом направлена на забезпечення i пiдтримання оптимальної структури капiталу для скорочення загальних витрат на капiтал, якi виникають, та гнучкостi у питаннях доступу до ринкiв капiталу. Керiвництво здiйснює регулярний монiторинг структури капiталу i може вносити коригування у полiтику та цiлi управлiння капiталом з урахуванням змiн в операцiйному середовищi, тенденцiях ринку або своєї стратегiї розвитку.

6) перелiк осiб, якi прямо або опосередковано є власниками значного (>10%) пакета акцiй емiтента:
а) Хворостовський В.М.є власником 3243385 штук простих iменних акцiй, що становить 62,686377% вiд статутного капiталу Товариства, цi акцiї є голосуючими.

7) інформацiя про будь-якi обмеження прав участi та голосування акцiонерiв (учасникiв) на загальних зборах емiтента:
 Будь-яких обмежень прав участi та голосування акцiонерiв (учасникiв) на Загальних зборах емiтента немає.

 8) Порядок призначення та звiльнення посадових осiб емiтента:
Посадовими особами органів управління Товариства є:
- голова та члени наглядової ради;
- директор;
- голова та члени ревізійної комісії.
     До складу наглядової ради обираються акціонери або особи, які  представляють їхні інтереси (далі - представники акціонерів), строком на три роки. Обрання членів Наглядової ради Товариства здійснюється виключно шляхом кумулятивного голосування.     Голова та секретар наглядової ради Товариства обираються членами наглядової ради з їх числа простою більшістю голосів  від кількісного складу  наглядової  ради.
     Загальні збори Товариства можуть прийняти рішення про дострокове припинення повноважень членів наглядової ради та одночасне обрання нових членів.
     Член наглядової ради, обраний як представник акціонера або групи акціонерів, може бути замінений таким акціонером або групою акціонерів у будь-який час.
     Без рішення загальних зборів повноваження члена наглядової ради припиняються:
1) за його бажанням за умови письмового повідомлення про це Товариства за два тижні;
2) в разі неможливості виконання обов'язків члена наглядової ради за станом здоров'я;
3) в разі набрання законної сили вироком чи рішенням суду, яким його засуджено до покарання, що виключає можливість виконання обов'язків члена наглядової ради;
4) в разі смерті, визнання його недієздатним, обмежено дієздатним, безвісно відсутнім, померлим;
5) у разі отримання акціонерним товариством письмового повідомлення про заміну члена наглядової ради, який є представником акціонера.
З припиненням повноважень члена наглядової ради одночасно припиняється дія договору (контракту), укладеного з ним.
       Якщо кількість членів наглядової ради, повноваження яких дійсні, становить менше половини її кількісного складу, обраного відповідно до вимог закону загальними зборами товариства, товариство протягом трьох місяців має скликати позачергові загальні збори для обрання решти членів наглядової ради, а в разі обрання членів наглядової ради шляхом кумулятивного голосування - для обрання всього складу наглядової ради товариства.
     До виключної компетенції наглядової ради належить обрання та припинення повноважень директора, а також прийняття рішення про відсторонення директор від здійснення повноважень та обрання особи, яка тимчасово здійснюватиме повноваження директора;
    
Ревізійна комісія обирається Загальними зборами простою більшістю голосів у кількості 3 (трьох) осіб строком на 3 (три) роки.     Член ревізійної комісії може бути відкликаний до закінчення терміну повноважень   ревізійної комісії рішенням загальних зборів акціонерів. 
    Без рішення загальних зборів повноваження члена ревізійної комісії припиняються:
1) за його бажанням за умови письмового повідомлення про це наглядову раду за два тижні;
2) в разі неможливості виконання обов'язків члена ревізійної комісії за станом здоров'я;
3) в разі набрання законної сили вироком чи рішенням суду, яким його засуджено до покарання, що виключає можливість виконання обов'язків члена ревізійної комісії;
4) в разі смерті, визнання його недієздатним, обмежено дієздатним, безвісно відсутнім, померлим.
    Наглядова рада розглядає можливість припинення повноваження члена ревізійної комісії та виносить відповідне рішення на затвердження найближчих загальних зборів.
Членами ревізійної комісії не можуть бути члени правління та наглядової ради.
    Голова та секретар ревізійної комісії обираються членами ревізійної комісії з їх числа простою більшістю голосів від кількісного складу ревізійної комісії.

9)  Повноваження посадових осіб емітента:
Повноваження наглядової ради:
     Голова наглядової ради організовує її роботу, скликає засідання наглядової ради та головує на них, відкриває загальні збори, організує обрання секретаря загальних зборів, здійснює інші повноваження, передбачені цим статутом та положенням про наглядову раду, а у разі неможливості виконання головою наглядової ради своїх повноважень його повноваження здійснює призначена ним особа або, в разі неможливості голови наглядової ради здійснити призначення відповідної особи, один із членів наглядової ради за її рішенням.
     До компетенції наглядової ради належить вирішення питань, передбачених чинним законодавством України та Статутом Товариства, а також переданих для вирішення наглядовою радою загальними зборами.
     До виключної компетенції наглядової ради належить:
1) затвердження в межах своєї компетенції положень, якими регулюються питання, пов'язані з діяльністю Товариства;
2) підготовка проекту та порядку денного загальних зборів, прийняття рішення про дату їх проведення та про включення пропозицій до порядку денного, крім скликання акціонерами позачергових загальних зборів;
3) прийняття рішення про проведення річних або позачергових загальних зборів у випадках, встановлених чинним законодавством України;
4) прийняття рішення про продаж раніше викуплених Товариством акцій;
5) прийняття рішення про розміщення Товариством інших цінних паперів, крім акцій;
6) прийняття  рішення про викуп розміщених товариством інших, крім акцій, цінних паперів;
7) затвердження ринкової вартості майна у випадках, передбачених чинним законодавством України;
8) обрання та припинення повноважень голови і членів правління Товариства;
9) затвердження умов цивільно-правових або трудових  договорів (контрактів), які укладатимуться з директором, встановлення розміру їх винагороди.
Затвердження умов цивільно-правових або трудових договорів (контрактів), які укладатимуться з директором та членами ревізійної комісії, встановлення розміру їх винагороди; 
10) прийняття рішення про відсторонення директора від здійснення повноважень та обрання особи, яка тимчасово здійснюватиме повноваження директора;
11)  обрання та припинення повноважень голови і  членів  інших органів Товариства;
12) прийняття рішення про укладання правочинів щодо відчуження рухомого та нерухомого майна Товариства; 
13) обрання реєстраційної комісії, за винятком випадків, встановлених чинним законодавством України;
14) обрання аудитора Товариства та визначення умов  договору, що укладатиметься з ним,  встановлення розміру оплати його послуг;
15) визначення дати складення переліку осіб, які мають право на отримання дивідендів, порядку та строків виплати дивідендів у межах граничного строку, визначеного чинним законодавством України;
16) визначення дати складення переліку акціонерів, які мають бути повідомлені про проведення загальних зборів та мають право на участь у загальних зборах відповідно до чинного законодавства України;
17) прийняття рішення про участь Товариства у промислово-фінансових групах та інших об'єднаннях, про заснування інших юридичних осіб.  Прийняття рішення про створення філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів, що не мають статусу юридичної особи і діють на основі Положень про них, які затверджуються наглядовою радою Товариства, в тому числі і за межами України, в установленому законодавством порядку.
     Прийняття рішень про вихід Товариства із складу членів, учасників або акціонерів інших юридичних осіб, промислово - фінансових груп та інших об'єднань.
     Прийняття рішень про реорганізацію - припинення (злиття, приєднання, поділ, виділення, перетворення) та ліквідацію філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів Товариства, в тому числі і за межами України, крім випадків, передбачених чинним законодавством України, обрання ліквідаційної комісії, затвердження порядку та строків ліквідації, порядку передачі майна і затвердження ліквідаційного балансу філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів Товариства, в тому числі і за межами України.
     Прийняття рішень з усіх питань діяльності філій, представництв, відділень та інших відокремлених підрозділів Товариства, в тому числі і за межами України, розгляд та затвердження поданих відповідними комісіями з припинення передавальних актів та інших документів.            
18) вирішення питань, передбачених чинним законодавством України,  в разі злиття,  приєднання, поділу, виділу або перетворення Товариства;
19) прийняття рішення про надання згоди на вчинення значних правочинів якщо ринкова вартість майна або послуг, що є їх предметом, становить від 10 до 25 відсотків вартості активів за  даними останньої річної фінансової звітності Товариства;
20) визначення ймовірності визнання Товариства неплатоспроможним  внаслідок прийняття ним на себе зобов'язань або їх виконання, у тому числі внаслідок виплати дивідендів або викупу акцій;
21) прийняття рішення про обрання оцінювача майна Товариства та затвердження  умов договору, що укладатиметься з ним, встановлення розміру оплати його послуг;
22) прийняття рішення про обрання (заміну) депозитарної установи, яка надає Товариству додаткові послуги,  затвердження умов договору, що укладатиметься з нею, встановлення розміру оплати її послуг;
23) надсилання оферти акціонерам відповідно до чинного законодавства України;
24)  вирішення інших питань, що належать до виключної компетенції  наглядової ради згідно із  статутом Товариства.
      Питання, що належать до виключної компетенції наглядової ради, не можуть бути передані нею для вирішення правлінню Товариства. Статутом Товариства або за рішенням загальних зборів на наглядову раду може покладатися виконання окремих функцій, що належать до компетенції загальних зборів.
      Укладання договорів від імені Товариства з директором Товариства, головою та членами ревізійної комісії Товариства здійснює голова наглядової ради.
До компетенції наглядової ради також належить:
1) прийняття рішення про кількісний склад комісій;
2) аналіз дій щодо управління Товариством, виконання встановлених планів та основних напрямів діяльності Товариства;
3) заслуховування звітів правління Товариства, посадових осіб Товариства з окремих питань його діяльності;
4) затвердження правил процедури та інших внутрішніх документів Товариства, визначення організаційної структури Товариства;
5) розгляд звітів та висновків, матеріалів перевірок та внутрішніх перевірок, що проводяться правлінням, ревізійною комісією Товариства та зовнішнім аудитором;
6) прийняття рішень про делегування окремих повноважень регулювання діяльності Товариства об'єднанням, до складу яких входить Товариство;
7)  затвердження кошторису витрат на утримання керівництва;
8) за поданням директора - встановлення розміру і порядку використання представницьких витрат, в тому числі за безготівковими розрахунками і за готівку;
9)  надання директору рекомендацій з питань розробки, укладення або внесення змін до колективного договору у Товаристві, в тому числі рекомендацій щодо змісту колективного договору;
10) винесення рішень про притягнення до майнової відповідальності посадових осіб органів управління Товариства;
11) створення, реорганізація та ліквідація структурних підрозділів, відокремлених структурних підрозділів, філій та представництв Товариства, затвердження їх Статутів та Положень;
12) визначення умов оплати праці посадових осіб Товариства, його структурних підрозділів, відокремлених структурних підрозділів, філій та представництв;
13) визначення загальних засад інформаційної політики Товариства. Встановлення порядку надання інформації акціонерам та особам, які не є акціонерами. Визначення переліку відомостей, що є конфіденційними, а також встановлення порядку доступу до конфіденційної інформації. Здійснення контролю за розкриттям інформації та реалізацією інформаційної політики Товариства;
14) прийняття рішення про укладання правочинів, щодо яких є заінтересованість, у випадках, передбачених  чинним законодавством України; 
15)  прийняття рішення про випуск облігацій;
16)  затвердження внутрішніх документів Товариства;
17)  встановлення порядку прийому, реєстрації та розгляду звернень та скарг акціонерів;
18) призначення організаційного комітету, голови, секретаря, робочої президії, загальних зборів акціонерів;
19) визначення умов та прийняття рішення про укладання  договорів щодо  інформаційно - організаційної  підготовки  та  проведення  загальних  зборів  акціонерів;
20) затвердження проекту порядку денного загальних зборів та порядку денного загальних зборів, тексту інформаційного повідомлення акціонерів про скликання  загальних зборів акціонерів;
21) затвердження проектів рішень з питань порядку денного загальних зборів акціонерів;
22) прийняття  рішення  про  порядок  ознайомлення  акціонерів  з  документами, пов'язаними  з  порядком  денним загальних зборів;
23) визначення особи, яка буде відповідальна  за  порядок  ознайомлення  акціонерів  з  документами,  пов'язаними з порядком денним загальних  зборів;
24) затвердження зразка (форми і тексту) бюлетеня для голосування на загальних зборах акціонерів Товариства;
25) визначення особи, яка має засвідчити достовірність виготовлених бюлетенів для голосування  на загальних зборах акціонерів;
26) формування тимчасової лічильної комісії;
27) прийняття рішення про здійснення перевірки фінансово - господарської  діяльності Товариства ревізійною комісією в порядку підготовки до загальних зборів акціонерів;
28) прийняття рішення про включення пропозицій до проекту порядку денного загальних зборів акціонерів;
29) прийняття рішення про спосіб повідомлення акціонерів щодо змін до порядку денного загальних зборів акціонерів;
30) прийняття рішення про спосіб доведення до відома акціонерів підсумків голосування на загальних зборах акціонерів 
31) аналіз дій та надання директору рекомендацій щодо забезпечення функціонування належної системи внутрішнього та зовнішнього контролю за фінансово-господарською діяльністю Товариства. При виявленні недоліків системи контролю, розробка пропозицій та рекомендацій щодо її вдосконалення. Здійснення контролю за ефективністю зовнішнього аудиту, об'єктивністю та незалежністю аудитора. Здійснення контролю за усуненням недоліків, які були виявлені під час проведення перевірок ревізійної комісією, зовнішнім аудитором;
32) вирішення інших  питань та прийняття інших рішень, якщо вони не суперечать чинному законодавству України.
33) може утворювати постійні чи тимчасові комітети з числа її членів для вивчення і підготовки питань, що належать до компетенції наглядової ради.
   
 Повноваження директора:
     Директор є виконавчим органом Товариства, який здійснює керівництво його поточною діяльністю. Директор  є підзвітним загальним зборам акціонерів і наглядовій раді Товариства та організовує виконання їх рішень.
          Голова наглядової ради Товариства укладає з Директором трудовий договір (контракт).
          До компетенції директора належать вирішення всіх питань діяльності Товариства, крім тих, що віднесені до виключної компетенції загальних зборів та наглядової ради  Товариства.
     До компетенції директора належить:
- оперативне управління Товариством, організація його виробничо-господарської, соціальної та іншої діяльності, забезпечення виконання завдань Товариства, передбачених його Статутом;
-  виконання рішень загальних зборів, наглядової ради та ревізійної комісії Товариства;
-  впровадження у виробництво нової техніки і прогресивної технології;
-  організація господарської діяльності, її фінансування, зовнішньоекономічної діяльності, роботи з цінними паперами, участі Товариства в інших об'єднаннях, придбання акцій інших акціонерних товариств тощо, ведення обліку та складання звітності;
- визначення організаційної структури Товариства, його структурних підрозділів, відокремлених структурних підрозділів, філій та представництв;
-  призначення за погодженням із наглядовою радою керівників структурних підрозділів, відокремлених структурних підрозділів, філій, представництв, створених Товариством, вживання заходів щодо виконання покладених на них завдань;
- визначення повноважних представників Товариства для участі у загальних зборах акціонерів (учасників) підприємств, акціями (частками, паями) яких володіє Товариство;
- попереднє обговорення питань, що підлягають розгляду на загальних зборах акціонерів Товариства, підготовка у зв'язку з цим відповідних матеріалів, організація виконання рішень загальних зборів акціонерів Товариства;
- забезпечення додержання Товариством, його структурними підрозділами, відокремленими структурними підрозділами, філіями і представництвами законодавства України;
- розробка і затвердження за погодженням із наглядовою радою штатного розкладу працівників Товариства, визначення посадових окладів, тарифів, ставок, форми і системи оплати праці працівників Товариства, його структурних підрозділів, відокремлених структурних підрозділів, філій та представництв та інших осіб, що залучаються до роботи в ньому згідно з законодавством України;
- затвердження правил внутрішнього трудового розпорядку та посадових інструкцій Товариства, його структурних підрозділів, відокремлених структурних підрозділів, філій та представництв;
-  затвердження інструкцій та інших документів Товариства в межах своєї компетенції;
-  розгляд матеріалів ревізій і перевірок, а також звітів керівників структурних підрозділів, відокремлених структурних підрозділів, філій, представництв, створених Товариством, прийняття відповідних рішень;
- затвердження звітів про фінансово - господарську діяльність структурних підрозділів, відокремлених структурних підрозділів, філій та представництв Товариства та висновків ревізійної комісії щодо їх діяльності;
-  організація ведення бухгалтерського обліку та звітності Товариства;
- підготовка річного звіту і балансу Товариства;
- забезпечення проведення аудиторської перевірки діяльності  Товариства відповідно до вимог чинного законодавства України;
- притягнення до матеріальної відповідальності працівників Товариства;
- організація виконання виробничих програм, договірних та інших зобов'язань, що взяті Товариством;
- розробка та затвердження поточних фінансово-господарських планів і оперативних завдань Товариства та забезпечення їх реалізації;
 -  організація матеріально-технічного забезпечення діяльності Товариства;
- подання наглядовій раді пропозицій щодо розміру і порядку використання представницьких витрат, в тому числі за безготівковими розрахунками і за готівку;
-  укладання та виконання колективного договору. Призначення та відкликання  осіб, які беруть участь у колективних переговорах як представники правління, за погодженням з наглядової радою;
- за погодженням з наглядової радою, вирішення питань щодо використання коштів на оздоровлення, надання матеріальної допомоги, додаткових пільг, оплату за навчання в учбових закладах, на курсах удосконалення, перепрофілювання, проведення благодійних акцій, науково-дослідницьку діяльність, заохочення до свят і ювілейних дат;
- організація реалізації (збуту) продукції, виробленої Товариством, у тому числі робіт та послуг;
- організація юридичного, економічного, бухгалтерського та інформаційного забезпечення діяльності Товариства;
- забезпечення Товариства кваліфікованими кадрами, вирішення питань добору, підготовки та підвищення кваліфікації кадрів Товариства;
- за погодженням з наглядової радою, встановлення форм і систем оплати праці, в тому числі встановлення показників, розмірів та строків преміювання працівників Товариства;
- впровадження нових прогресивних форм і методів господарювання, створення організаційних і економічних умов для високопродуктивної праці в Товаристві;
- створення для працівників нормальних, безпечних й сприятливих умов для роботи в Товаристві;
- організація виконання екологічних програм;
- виконання інших обов'язків з забезпечення нормальної діяльності Товариства та вирішення інших питань діяльності Товариства, що не суперечать чиному законодавству України.
     Директор Товариства в межах своєї компетенції має право без довіреності (доручення)  діяти  від  імені  Товариства, в тому числі представляти інтереси  Товариства,  вчиняти  правочини  від  імені  Товариства, видавати накази та давати розпорядження, обов'язкові для виконання всіма працівниками  Товариства, а також здійснювати від імені Товариства всі інші юридичні та фактичні дії як на території України так і за її межами. За рішенням наглядової ради інші члени правління або працівники Товариства також можуть бути наділені цими правами. 
     
Директор:
1)  звітує перед загальними зборами акціонерів і наглядовою радою про результати діяльності Товариства.
2) Здійснює оперативне управління Товариством, організовує його виробничо-господарську, соціальну та іншу діяльність, забезпечує виконання мети Товариства, передбаченої цим Статутом, рішеннями загальних зборів акціонерів та наглядової ради Товариства.
3) Виконує такі функції і обов'язки щодо організації та забезпечення діяльності Товариства:
- виконує рішення загальних зборів, наглядової ради, правління та ревізійної комісії;
-  організовує впровадження у виробництво нової техніки й прогресивної технології;
- організовує виконання виробничих програм, договірних та інших зобов'язань, взятих Товариством;
- організовує господарську діяльність, фінансування, ведення обліку та складання звітності, зовнішньоекономічну діяльність, роботу з цінними паперами, участь Товариства в інших об'єднаннях, придбання акцій інших акціонерних товариств тощо;
- вирішує питання керівництва роботою структурних підрозділів, відокремлених структурних підрозділів, філій, представництв, створених Товариством, забезпечує виконання покладених на них завдань;
- попередньо разом з членами правління, обговорює всі питання, що підлягають розгляду на загальних зборах акціонерів Товариства, на засіданнях наглядової ради, готує у зв'язку з цим відповідні матеріали;
- забезпечує додержання Товариством, його структурними підрозділами, відокремленими структурними підрозділами, філіями та представництвами законодавства України;
- розглядає матеріали ревізій і перевірок, звіти керівників  структурних підрозділів, відокремлених структурних підрозділів, філій та представництв, створених Товариством, приймає відповідні рішення;
- забезпечує надання річного звіту і балансу Товариства;
- виносить рішення про притягнення до матеріальної відповідальності працівників Товариства;
 - укладає правочини на суму до 10 відсотків вартості активів Товариства за даними останньої річної фінансової звітності Товариства;
- виключно на підставі відповідного рішення наглядової ради Товариства, укладає правочини на суму, що перевищує 10 відсотків вартості активів Товариства за даними останньої річної фінансової звітності Товариства;
- укладає правочини щодо рухомого та нерухомого майна Товариства (незалежно від суми правочину) виключно на підставі відповідного рішення наглядової ради Товариства;
- організовує матеріально-технічне забезпечення діяльності Товариства;
- організовує реалізацію (збут) продукції, виробленої Товариством, у тому числі робіт та послуг;
- налагоджує юридичне, економічне, бухгалтерське та інформаційне забезпечення діяльності Товариства;
- забезпечує Товариство кваліфікованими кадрами, вирішує питання добору, підготовки та підвищення кваліфікації кадрів Товариства;
- організовує проведення аудиторських перевірок діяльності Товариства;
- створює для працівників нормальні, безпечні й сприятливі умови для роботи;
- організовує виконання екологічних програм;
- вживає дієві заходи щодо ліквідації заборгованості Товариства до бюджету, з виплати заробітної плати працівникам, погашення простроченої дебіторської та кредиторської заборгованості Товариства;
- діє від імені Товариства і представляє його інтереси у всіх вітчизняних і закордонних, включаючи судові, підприємствах, організаціях, установах;
- представляє Товариство в його відносинах з іншими юридичними особами, веде переговори та укладає угоди від імені Товариства, організовує ведення протоколів засідань Правління, зберігає протоколи загальних зборів акціонерів;
- розробляє, вносить зміни та затверджує штатний розклад апарату управління Товариства, визначає посадові оклади, тарифи, ставки, форми і системи оплати праці працівників Товариства та інших осіб, що залучаються до роботи в ньому, згідно з законодавством України;
- наймає та звільняє працівників Товариства,  директорів та бухгалтерів  структурних підрозділів, відокремлених структурних підрозділів, філій, представництв, створених Товариством, вживає до них заходи заохочення та накладає стягнення відповідно до чинного законодавства України, Статуту та внутрішніх документів Товариства;
- затверджує інструкції та інші документи Товариства в межах своєї компетенції;
- наймає і звільняє працівників Товариства у відповідності з трудовим законодавством, вживає до них заходи заохочення та дисциплінарного стягнення, передбачені законодавством;
- в межах своєї компетенції видає накази, розпорядження і дає вказівки, обов'язкові для всіх працівників Товариства;
- підписує всі фінансові документи, відкриває у банківських установах розрахункові і інші рахунки, заключає від імені Товариства угоди;
- підписує (видає) довіреності, в тому числі з правом  передоручення, підписує (укладає) будь-які договори (контракти, угоди, правочини тощо), в тому числі поставки, оренди, застави (іпотечні договори), підряду, купівлі-продажу, кредитні договори та інші, та підписує інші документи від імені Товариства, рішення про укладання (видачу) яких, прийнято уповноваженим органом Товариства в межах його компетенції відповідно до цього Статуту;
- затверджує посадові і нормативно-технічні інструкції по питаннях техніки безпеки, протипожежної безпеки тощо;
- визначає склад та обсяг інформації, що є комерційною чи іншою таємницею Товариства, забезпечує захист і збереження комерційної таємниці та конфіденційної інформації про діяльність Товариства;
- підписує від імені правління колективний договір, зміни та доповнення до нього;
- без довіреності здійснює від імені Товариства юридичні дії, які не суперечать цьому Статуту та діючому законодавству України;
- вирішує інші питання діяльності Товариства  та здійснює інші повноваження, які необхідні для забезпечення нормальної роботи Товариства, обумовлені Статутом, іншими нормативними документами Товариства та діючим законодавством України.
    
Повноваження Ревізійної комісії:
     Перевірки фінансово-господарської діяльності правління, структурних підрозділів, філій, представництв, створених Товариством, проводяться ревізійною комісією за дорученням загальних зборів, наглядової ради Товариства, з її власної ініціативи або на вимогу акціонерів, відповідно до вимог чинного законодавства України.
     Правління забезпечує членам ревізійної комісії доступ до інформації в межах, передбачених чинним законодавством України.
    При здійсненні контролю за фінансово-господарською діяльністю правління  структурних підрозділів, філій, представництв, створених Товариством,  ревізійна комісія перевіряє:
1) достовірність та повноту даних, які містяться у фінансовій звітності Товариства за відповідний період;
2) відповідність ведення бухгалтерського, податкового, статистичного обліку та звітності відповідним нормативним документам;
3) своєчасність і правильність відображення у бухгалтерському обліку всіх фінансових операцій відповідно до встановлених правил та порядку;
4) дотримання директорм Товариства, керівництвом структурних підрозділів, філій, представництв наданих їм повноважень щодо розпорядження майном Товариства, структурних підрозділів, філій, представництв,  укладання правочинів та проведення фінансових операцій від імені Товариства, структурних підрозділів, філій, представництв;
5) своєчасність та правильність здійснення розрахунків за зобов'язаннями Товариства;
6) зберігання грошових коштів та матеріальних цінностей;
7) використання коштів резервного та інших фондів Товариства;
8) правильність нарахування та виплати дивідендів;
9) дотримання порядку оплати акцій Товариства;
10) фінансовий стан Товариства, рівень його платоспроможності, ліквідності активів, співвідношення власних та позичкових коштів;
     Ревізійна комісія Товариства здійснює інші функції та виконує інші дії, які необхідні для забезпечення нормальної роботи Товариства, згідно з чинним законодавством. 
     Ревізійна комісія відповідно до покладених на неї завдань здійснює планові та позапланові перевірки фінансово-господарської діяльності Товариства, його структурних підрозділів, філій, представництв.  
     За підсумками перевірки фінансово-господарської діяльності Товариства за результатами фінансового року ревізійна комісія готує висновок, в якому міститься інформація:
- підтвердження достовірності та повноти даних фінансової звітності за відповідний період;
- факти порушення законодавства під час провадження фінансово-господарської діяльності, а також встановленого порядку ведення бухгалтерського обліку та подання звітності.
     Без висновку ревізійної комісії загальні збори не мають права затверджувати річний звіт  та  баланс Товариства.
    Ревізійна комісія вирішує питання, пов'язані із проведенням перевірок та організацією роботи на своїх засіданнях. Засідання проводяться за необхідністю, а також перед початком перевірок та за їхніми результатами.    
    Ревізійна комісія є правомочною приймати рішення, якщо в засіданні беруть участь не менше половини її членів. Рішення ревізійної комісії вважається прийнятим, якщо за нього проголосувало більше половини членів ревізійної комісії, які беруть участь у засіданні. При рівній кількості голосів, голос голови ревізійної комісії Товариства є вирішальним.
    Під час засідання ревізійної комісії, секретар ревізійної комісії веде протокол, який підписується  головою та секретарем ревізійної комісії. 
    Ревізійна комісія доповідає про результати проведених нею перевірок загальним зборам і наглядовій раді Товариства.
    Ревізійна комісія зобов'язана вимагати позачергового скликання загальних зборів у разі виникнення загрози суттєвим інтересам Товариства або виявлення зловживань, вчинених посадовими особами Товариства.
  
          
Від Товариства: Директор ПАТ "Дружба-ВМ" В.М.Хворостовський
У відповідності до ч.3 ст.40.1 Закону України "Про цінні папери та фондовий ринок", аудиторською фірмою - Приватна аудиторська фірма "Світлана-аудит" (код ЄДРПОУ 21326993) перевірено інформацію, зазначену у пунктах 1-4 та висловлено думку щодо інформації, зазначеної у пунктах 5-9 Звіту про корпоративне управління цього Річного звіту керівництва Товариства за 2018 рік. Звіт незалежного аудитора додається і є невід'ємною частиною Звіту про корпоративне управління цього Річного звіту керівництва ПАТ "Дружба-ВМ" за 2018 рік.
Від Аудиторської фірми:  Директор    ПАФ  "Світлана-аудит" Білик С.В.

 

Сайт створено згідно закону України "Про акціонерні товариства"

© 2024 ПАТ«Дружба-ВМ». Всі права захищено.
© 2006-2009 Українська локалізація: Joomla! Україна. Всі права захищено!
Joomla! - безкоштовне програмне забезпечення, яке розповсюджується за ліцензією GNU/GPL.